5 Simple Statements About موکت Explained

Wiki Article

یکی از طرح هیی که توسط این دستگاه ها بر روی موکِت چاپ می‌شوند، طرح پارکت می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری نیز است.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

این طرح همچنین تراکم بالا دارد و با نخ پلی آمید تهیه و بافته شده است. به طور کلی مدل راش پالاز موکت توانسته بسیاری از ویژگی های موکت تایل را با قیمتی بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی به بازار موکت و مصرف کنندگان موکت اداری عرضه کند.

فرش آنلاین مجموعه ای ثبت شده است و تمامی حقوق برای آن محفوظ و کپی برداری از آن ممنوع است

آقای موکت فروشگاه اینترنتی آقای موکت مفتخر می باشد در خدمات شما عزیزانی که قصد خرید موکت برای منزلتان هستید محصولات با کیفیت در مقابل قیمت مناسب ارائه دهد.

طوسی روشن کرم بژ نسکافه ای موشی استخوانی نمایش بیشتر

آقای موکت فروشگاه اینترنتی آقای موکت مفتخر می باشد در خدمات شما عزیزانی که قصد خرید موکت برای منزلتان هستید محصولات با کیفیت در مقابل قیمت مناسب ارائه دهد.

اگرچه تقریبا تمام مدل ها و طرح های این برند از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردارند اما برخی از مدل های موکت پالاز محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

موکِت های بافته شده از الیاف پلی پروپیلن موجب جذب گرد و خاک خواهند شد. این ویژگی برای کسانی که آلرژی دارند و بسیار مناسب خواهد بود.

موکت‌های پرز بلند برای افرادی که تمایل دارند کف منزل خود را با یک کف پوش نرم و راحت بپوشانند کاربرد دارد.

موکت‌های طرح موکت دار برای سالن‌های بزرگ مناسب بوده و آن را شکیل‌تر می‌کند. در نظر داشته باشید که کوچک جلوه دادن فضا احساس صمیمت و خودمانی بودن را در آن بالا می‌برد و اگر برایتان مهم است که منزلتان چنین حسی را منتقل کند، انتخاب موکت طرح دار این صمیمیت را به سالن بزرگ شما هدیه می‌دهد. (ترجیحاً رنگ تیره)

برای آشنایی بیشتر با موکتهای پشمی می توانید “موکت با الیاف پلی استر” را مطالعه کنید.

نکته مهم دیگری در باید در خرید موکت های پالاز در نظر داشت، موکت توجه به سبک و نوع دکوراسیون داخلی منزلی است که می خواهید از آن استفاده کنید. هر فرد موکت با توجه به رنگ و طرح داخلی محیطی که می خواهد از موکت مورد نظراستفاده کند باید نمونه ای از پالاز را خریداری نماید تا به خوبی بتواند با دیگر وسایل خانه مانند پرده، مبلمان یا تخت خواب آن را ست کند.

الیافی است مصنوعی که ظاهری شبیه پشم دارد و بسیار سبک و نرم است. استفاده از این الیاف در تولید موکت بسیار جدید است.

Report this wiki page